Pagi tadi pergi isi borang kemasukkan ke sekolah menengah :)


Peacee Yo (!) -_-

Selamat malam semua <3 .Malam ni aku rajin giler nak update blog .Hik hik hik .Korang tanya aku kenape rajin sangat ? .Aku rajin sebab aku dan ibu bapaku pergi isi borang kemasukkan ke sekolah menengah .lepas pergi isi borang .Pergi makan tengahari dekat Restorant Adibah .Siap-siap makan semua .Then pulang ke rumah :)  

Alhamdulillah dah sampai rumah letih laa pulak hak hak hak .Aku memang tak sabar nak tengok berapa orang follow blog aku nim ? .Sampai je rumah aku terus ambil camera pergi luar tangkap gambar hahahahaha ;) .Nak tengok tak gmbr aku tadi ? snap snap snap .

Dekat bawah ni gambar aku ;)


Okay dah larut malam ni .Bhaii selamat malam semua <3 <3 <3 .

No comments:

Post a Comment

 
Template design by Adam Faiz