Berdebar :/


Bismillahirrahmanirrahim..





Hi semua. Awak apa khabar ? saya sihat je ;) .Dah lama Zharif tak update kan ? .Mesti awak semua rindu  .Maklumlah budak hostel :P .Hahh ?? minggu depan nazir nak datang sekolah aku dia nak cari kesalahan .Hrmm. .  nasib aku kena buat PBS betul-betul ni kalau tak, kena marah aku .Nazir ni bukan nama orang kay ! Zharif rasa awak semua dah tahu .Nazir ni sebagar pangkat dia *bagi orang tak tahu lagy* .Dia datang bukan sorang ? 5,6 orang dia datang .Abang senior cakap memang dia datang nak cari kesalahan :(

Abang senior tu dah pernah kena marah kat Nazir sebab tak siap nota hahaha *gelak jahat :D .Nazir datang hari isnin-khamis ,maybe .Pada hari tersebut aku kena buat perbentangan adoiii .Sejarah aku selamat sebab tak dibentang .Pendidikan Islam aku kena ,tapi dalam kumpulan laah .Eh eh dah azan laa .Awak semua doakan supya Zharif dapat bentang dengan baik :) *Offline =) ..





No comments:

Post a Comment

 
Template design by Adam Faiz