Angin Kuat Pada Bulan Dicember



Hello blogger, Aku rasa harini last aku post entry untuk tahun 2013 . Maklumlah 2 hari lagi nak bukak sekolah *Welcome back to school* Harini aku nak keluar nak beli barangan sekolah 1 je lagi tak cukup iaitu alat tulis .

Actually, aku nak cakap pasal angin kawasan rumah aku . Ya Allah kuat sangat angin belakang rumah aku ni . Pokok kelapa pun gerak sana gerak sini takut aku tengok . Bulan dicember memang macam tu KAN? Setiap kali bulan 12 kawasan pantai timur akan mengalami musim banjir . Haritu dekat 50% negeri Pahang tenggelam dan beberapa daerah di negeri Terengganu pun tenggelam . Aku harap kawasan rumah aku ni tak jadi macam tu . Seumur aku hidup 13 tahun tak dengar cerita lagi keluarga aku pindah-randah disebabkan BANJIR . Itu sahaja entry aku pada malam ni :) *Sekian terima kasih :*

Maaf kalau entry ni terlalu pendek :3

Jangan lupa komen ^_^ T^T



No comments:

Post a Comment

 
Template design by Adam Faiz