Keep Calm And Study For PT3

Bismillahirrahmanirrahim . Beberapa minggu untuk cuti ini . Mungkin sempat lagi aku berlaman sosial . Masuk sahaja tahun 2015 nanti memang takde masa la untuk berlaman sosia ni . Bukan malas tapi EXAM . Korang tanya EXAM  apa? PT3 la . Ramai jugak orang cakap EXAM PT3 ni susah sebab banyak soalan KBAT . Tetapi, aku redha atas ketentuan tuhan kepadaku . 

Actually, dah lama dah nak POST pasal ni . Takde masa sangat nak POST sebab busy dengan wedding sepupu, solat hajat, dan sebagainya . It's okay ! Biarlah sesusah mana pun aku tetap nak berusaha . UPSR dulu boleh dikatakan my parents aku happy la dengan result . I hope my parents happy jugak dengan usaha and gigih aku dalam PT3 ni . In Sya Allah aamin 
Doa-doakan juga kepada Muhammad Zharif Nazmi Bin Yazid :)
15Tahun 2015 
SMK______
Terengganu 

1 comment:

 
Template design by Adam Faiz