Berjaya Tahun 2012


Hello and Hiiii kenape lhaaa malam ni aku rajin nak update blog kesayangan aku ni haaaa kenape? kenape? cube korang tanye korang sendiri kenape? eaa.. Aku memeng tak sabar2 nak tunggu result UPSR aku tak bimbang dengan result aku sebab aku boleh jawab semua soalan haritu.Walaupun aku telah merdeka dengan exam aku.Aku tetep ulangkaji lagi sebab minggu depan aku kene exam Akhir Tahun 2012.

Semangat aku penting lagi UPSR daripada exam Akhir Tahun sebab result UPSR lhaa yang menentukan masa depan aku di sekolah menengah dan university .Kalau aku dapat UPSR ni aku nak tunjukkan dekat mak and ayah aku atas kejayaan aku dalam UPSR.Cikgu pun banyak bagi dekat aku ilmu ilmu pengetahuan.

Ayah aku dah cakap kalau aku berjaya ayah,mak,nenek,maksaudara and ayahsaudara aku happy tidak lupe juga jasa baik guru aku iaitu Puan Siti Zawiah,Puan Azizah,Puan Zawiyana and Encik Zaki (GURU BESAR).Aku nak berjaya sama sama dengan kawan aku.Aku tanak aku berjaya kawanku x berjaya aku sedih lhaa kalau macam tuwh .. Okay peas..

I had promised to both my parents, I will succeed in UPSR .

No comments:

Post a Comment

 
Template design by Adam Faiz