Hyep.. :)


Tiba tiba aku rajin lhaa pulak nak update blog aku ni .. he2 .Hari ni aku nak update about Blog Writing Skills.Aku tak tahu tetibe je aku minat pasal penulisan ann! spe ? minat macam aku kite geng boleh .. :) :D.Penulisan ini penting dalam kehidupan kita sendiri.Penulisan ini memberi aku fokus kepada pelajaran aku .Sampai bila bila pun aku memenag peminat penulisan 

Geng aku ada 5 orang semua group aku semua minat penulisan Banyak lhaa diary diary aku tulis about penulisan bila ad blog aku x nak sentuwh doh diary aku hajat nak bakar semua sebab diaru tuwh tidak penting dalam pelajaran aku :) Setiap hari aku dan kawan belajar sama sama pasal penulisan. Kami berkongsi ilmu pengetahuan =) Guruku memuji aku kerana dalam kelas aku tinggi sekali ujian penulisan .Okay aku on9 fb dulu jangan lupe-2 follow K.

My ambition is famous writer

No comments:

Post a Comment

 
Template design by Adam Faiz